Hallo,
Ik heb net Norton Ghost v9.0 geinstalleerd omdat ik wil mijn back-ups op een cd branden en dan aan de kant leggen. Maar ik maak nu een back-up en ik zie dat die veel groter zijn dan een cd.
Hoe gaat dat of heb ik het verkeerd voor?
Bedankt voor de hulp