wolfway
Legacy Member
hallo,
Ik heb internet explorer 8 en windows vista. Ik heb onlangs een format gedaan en sindsdien liep alles vlotjes. Nu begon m'n internet steeds trager en trager te werken. In het begin laadde gij alles direct, maar nu moest ik 5 a 10 seconden wachten aleer een tabblad geopend werd.
Ik had op het internet wat rondgezocht en iemand kwam met de tip om de internet instellingen te resetten, dus 'internet opties -> geavanceerd -> opnieuw instellen'
Na dit uitgevoerd te hebben werkte internet terug zoals in het begin. Na een dag ofzo echter begint het reeds wat trager te werken, en ik heb nu een delay van een 2 tal seconden als ik een tabblad open.
Het is natuurlijk niet veel moeite om telkens de instellingen te resetten, maar het zou toch handiger zijn moest ik dit niet elke dag moeten doen.
Bijgevolg, heeft iemand een idee van de oorzaak dat internet steeds weer trager wordt?
Maarten
Ik heb internet explorer 8 en windows vista. Ik heb onlangs een format gedaan en sindsdien liep alles vlotjes. Nu begon m'n internet steeds trager en trager te werken. In het begin laadde gij alles direct, maar nu moest ik 5 a 10 seconden wachten aleer een tabblad geopend werd.
Ik had op het internet wat rondgezocht en iemand kwam met de tip om de internet instellingen te resetten, dus 'internet opties -> geavanceerd -> opnieuw instellen'
Na dit uitgevoerd te hebben werkte internet terug zoals in het begin. Na een dag ofzo echter begint het reeds wat trager te werken, en ik heb nu een delay van een 2 tal seconden als ik een tabblad open.
Het is natuurlijk niet veel moeite om telkens de instellingen te resetten, maar het zou toch handiger zijn moest ik dit niet elke dag moeten doen.
Bijgevolg, heeft iemand een idee van de oorzaak dat internet steeds weer trager wordt?
Maarten
. Ik heb er een klein jaar geen last van gehad, maar de laatste maanden wel. Maar zelfs na format duurde het niet snel aleer het weer op de proppen kwam...