bobbejaan
Legacy Member
Ik had vandaag mIRC, Shareaza, MSN en ik heb in de loop van de dag wat php gecode, waarvoor ik IIS als server gebruik. Daarna heb ik mijn pc even gelaten voor wat hij was, maar toen ik terugkwam, stond er "Het systeem is hersteld van een ernstige fout".
Raar dacht ik, eens kijken wat er in de logboeken staat. Daar stond 1 'Fout' logboek, met als inhoud:
M.a.w. kan het zijn dat ik teveel TCP/IP connecties opende of dat programma's dat voor mij deden, waardoor mijn pc gecrasht is?
Raar dacht ik, eens kijken wat er in de logboeken staat. Daar stond 1 'Fout' logboek, met als inhoud:
Nu dit zegt mij niet veel dus ik heb even verder gekeken en daar stonden nog enkele Waarschuwingen:Foutcode; 100000d1, parameter1: f7e09328, parameter2: 00000002, parameter3: 00000000, parameter4: f7e09328.
Nu is mijn vraag kan dit mijn pc doen crashen?TCP/IP heeft de beveiligingslimiet bereikt van het aantal gelijktijdige verbindingspogingen via TCP.
M.a.w. kan het zijn dat ik teveel TCP/IP connecties opende of dat programma's dat voor mij deden, waardoor mijn pc gecrasht is?