d.C.
Legacy Member
Ik vind het al een heel tijdje raar dat ik niet toekom met een Windows XP partitie van 10GB. Hierop staat Windows XP en al m'n progjes (geen games, muziek,...). Vandaag ben ik eens gaan controleren hoe groot mijn mappen waren. En wat bleek... ik miste ergens 1,5GB. Even naar mapopties geweest en systeembestanden zichtbaar gemaakt. Daar zag ik dat ik op mijn C:\ een systeembestand heb van 1,5GB (!!!) genaamd "pagefile.sys". Mijn broer heeft dit bestand niet... Ik heb het geprobeerd te verwijderen, maar zoals ik al dacht lukte dat niet (niet na reboot, niet in veilige modus).
Weet iemand wat dit systeembestand juist is en hoe je het kunt verwijderen?
Weet iemand wat dit systeembestand juist is en hoe je het kunt verwijderen?