InStInCt900
Legacy Member
Kheb dus een probleem die gvd fucking aaarg is e
men pc valt plotseling uit en dan als ik terug op bureaublad komt ist van
windows is herstelt van ernstige fout
en dan zegn ze dat door men drivers is van men grafische kaart
kheb de nieuwe geinstalt van nvidea site zelf en heb nog altyd da probleem
vroeger had ik da niej
ad:
kan iemand me hier bij helpen??
MVG,
men pc valt plotseling uit en dan als ik terug op bureaublad komt ist van
windows is herstelt van ernstige fout
en dan zegn ze dat door men drivers is van men grafische kaart
kheb de nieuwe geinstalt van nvidea site zelf en heb nog altyd da probleem
vroeger had ik da niej
ad: kan iemand me hier bij helpen??
MVG,

) op...