Archief - Windows 2000 prof en Rundll32

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

$tup|d_$h4dy

Legacy Member
Ok ik moet op men lief haar pc windows instalere geen prob, mor hoe kan ik windows 2000 prof formatere ? want ik vind nie hoe ik in dos geraakt iemand die et me vlug ff kan zegge ? PWS

owja, en op mijne pc draait er nog windows ME maar ik heb nu ineens een programme dat erbij gekomen is met de naam rundll32, nu op zich geen probleem omdat het één van windows key files is ( voor zover ik er iets vanaf weet ofc :crazy: ) maar telkes alsk ik nu men comp afsluit moet ik hem afzette met reboot en dan af want hij geeft altijd dat er nog een programma bezig is........als ge hem aant aflsluite zijt ? nuja als iemand kan helpe zou heel vriendelijk zijn. Bij voorbaad dank.

$tup|d_$h4dy

Legacy Member
da is voor windows xp-me-98-95 staat nie bepaald iets specifiek in voor windows 2000 prof, moet gewoon wete hoe ik in dos geraak eigelijk vanaf daar is et peace of cake, maar ik weet nie hoe


btw iemand die ook weet of ge met nen P1 233 ( das de pc waarop windows 2000 afmoet ) of ge daar drivers voor moederbord ofzo moet ebbe want men lief eeft de botte van cd's gehad en nu zennek wel ff aant twijfele :help:

st3ph3n

Legacy Member
Win2K en WinXP hebben geen DOS meer, maar wel een Recovery Console.
- Boot met Windows-cd
- Ga naar Recovery Console
- FORMAT C:

Als de schijf in FAT32 staat kan je altijd een Win98-bootdisk downloaden, ermee opstarten en vanuit de welgekende DOS formatteren ;)

Steven

$tup|d_$h4dy

Legacy Member
hoe weet ik of hij in fat32 is geschreve ? ( en is da nie altij zo bij oudere pc's ? )

als voor recovery is niemeer mogelijk die cd is zo kapot als maar mogelijk is ( ze heeft em late valle en er broer kwam binne en die trapte erop :eek: nie slim mor dus moet ik et doen met een bootdisk, ok da hebbek nog wel ligge no prob

Exit

Legacy Member
boot windows, eigenschappen van de hd en kijk wat daar staat, ntfs of fat32.
welke win moet erop? 2k/xp?? boot cd en doe setup en kies formateer HD

9x/me kunt ge ook booten van cd en hd wissen dacht ik, anders bootdiskette 9x en fdisk alles wissen en opnieuw maken en formateren.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan