Archief - Windows 7 downloaden

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Low_E

Legacy Member
Ik heb een tijd geleden de RC-candidate van Windows 7 gedownload met de intentie die in Dual-boot naast mijn Vista te zetten, maar door omstandigheden ben ik deze kopie verloren geraakt (beschadigde externe HD).

Ik zou nu echter dit systeem willen installeren om in afwachting van het uitkomen ervan (en de aankoop ervan die ik ernstig overweeg, als het prijskaartje tenminste niet exuberant is) het te kunnen testen en gebruiken omdat ik enkele vervelende fouten ervaar in m'n vista-OS.

Het is geen probleem om aan nieuwe sleutel te geraken omdat je die nog gewoon bij Microsoft online kan aanvragen ... maar de downloadlinks zijn ondertussen verdwenen bij Microsoft.

Ken er iemand nog een te vertrouwen downloadlink waar ik dit OS zou kunnen downloaden?
Ik ben geen ervaring met downloaden via "alternatieve" sites of bronnen. Technisch kan ik dat wel (torrents en andere) maar ik heb niet veel ervaring waardoor ik betrouwbare bronnen kan detecteren ... in zoverre dat dat al uberhaupt mogelijk is :)

Alvast ne merci voor eventueel advies.

Frado2005

Legacy Member
kan wel zeggen dat je je win 7 kan kopen voor 130 euro op g2play. En zij geven u dan ne download link van Ms als ik het zo lees..

admsnake

Legacy Member
hmm die komt pas officieel uit 22okt dacht ik. Persoonlijk draai ik win7, ben er zeer tevreden over, jammer dat mijn tv-card niet werkt(geen correcte drivers te vinden)

sneax

Legacy Member
Op "EDITTED" zoeken nr windows 7 RC1 build 7100.

Als er groene dingskes bij staan wilt et zeggen dat et ne goeien is, wss zullen er wel comments bijstaan ook.

Ge kunt trouwens de RTM ook downloaden zo (is wel 'illegaal') maar ge zijt er niets mee zonder key. Maja als ge het nu installeert en op 22 oktober koopt ge ne key online ist ook inorde eh, en das nog binnen de 30 dagen activeringsperiode.

Exit

Legacy Member
zolang het geen officiele links zijn => GEEN LINKS!

is tijd via MS te downen geweest.

Low_E

Legacy Member
Exit zei:
...

is tijd via MS te downen geweest.

I know, dude.
Zie mijn eerste post.

...
Het is geen probleem om aan nieuwe sleutel te geraken omdat je die nog gewoon bij Microsoft online kan aanvragen ... maar de downloadlinks zijn ondertussen verdwenen bij Microsoft.
...

tell me something i don't know. :D
En AFAIK, is het niet illegaal om die DVD te downloaden. Je mag de RC nog een hele tijd testen. Alleen kan je hem niet meer bij MS downen, as said before and repeated.

Exit

Legacy Member
reply was op SNEAX => post geeddit van SNEAX => geen link op forum als eht geen officiele zijn.


ze zijn te downen enzo, maar hier geen links te plaatsen, zolang het geen officiele links zijn komen ze niet op he forum.

Low_E

Legacy Member
en wat is dan een officiële link?

Als ik bvb een Ubuntu-iso ter download aanbiedt op mijn webserver, waarbij Ubuntu vrij verspreid mag worden ... mag dat hier dan ook niet gelinkt worden?

Exit

Legacy Member
dat is vrij en is geen probleem maar dan hoort op linux gedeelte.
de windows versies:
de 'gelekte' versies => niet toegestaan
de rc => enkel als ze officieel (MS, msdn, ...) = ok, maar torrents enzo => nope

ook al zijn ze vrij te gebruiken, MS is gestopt met de download aan te bieden dus stopt het ook. => geen links meer!

via pm en andere sites => ok, maar niet hier.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan