ArmandRicard
Legacy Member
Hey,
Zijn er nog meer mensen met dit probleem?
Sinds ik Windows 7 heb en een dvd laat afspelen heb ik 9/10 na een x aantal minuten een freeze met bijhorend stotterend geluid die enkel op te lossen is door de pc hardhandig uit te zetten...
Heel frustrerend als je je vrouw wil overtuigen dat die aangekochte 7.1 een goede investering was..
ad:
Groeten,
Marius
Zijn er nog meer mensen met dit probleem?
Sinds ik Windows 7 heb en een dvd laat afspelen heb ik 9/10 na een x aantal minuten een freeze met bijhorend stotterend geluid die enkel op te lossen is door de pc hardhandig uit te zetten...
Heel frustrerend als je je vrouw wil overtuigen dat die aangekochte 7.1 een goede investering was..
ad:Groeten,
Marius