chRonzii
Legacy Member
yo manne
gisteren een netboekje aangeschaft, acer aspire one D250
Gewoon, simpel lightweight netboekske dat goed genoeg is voor wat ik hem maar nodig heb (mails forums, chatje, research enz)
kwas eigelijk van plan der xp op te zetten via nen memorystick maar da lijkt al bij al een beetje te omslachtig gans die procedure en denk nie dak het ga riskeren.
het enige da mij enorm stoort aandien win7 starter is da ge uw eighen wallpaper nie kunt kiezen..
kheb al wa dingen gebrobeerd me third party tools maar das nie echt een oplossing, kheb al in register liggen moosen maar der durvek al nie tegoei nemeer aankomen nu : )
weet iemand hier soms hoe ge dien boel kunt omzeilen? en is vriendelijk genoeg da hier stap voor stap uit te leggen?
thanks in advance & greetz
chronic
gisteren een netboekje aangeschaft, acer aspire one D250
Gewoon, simpel lightweight netboekske dat goed genoeg is voor wat ik hem maar nodig heb (mails forums, chatje, research enz)
kwas eigelijk van plan der xp op te zetten via nen memorystick maar da lijkt al bij al een beetje te omslachtig gans die procedure en denk nie dak het ga riskeren.
het enige da mij enorm stoort aandien win7 starter is da ge uw eighen wallpaper nie kunt kiezen..
kheb al wa dingen gebrobeerd me third party tools maar das nie echt een oplossing, kheb al in register liggen moosen maar der durvek al nie tegoei nemeer aankomen nu : )
weet iemand hier soms hoe ge dien boel kunt omzeilen? en is vriendelijk genoeg da hier stap voor stap uit te leggen?

thanks in advance & greetz
chronic