AssassiN
Legacy Member
Ik zat daarjuist op msn in Windows 7. Ik kijk eens naar men lijst na een tijdje en merk dat mijn lijst leeg is, behalve de groepsnamen staan er nog. Ik log uit en log weer in en dit keer is er niets te zien(ook geen groepen meer).
Ik dacht da het gwn aan windows 7 lag, dus ik log in op msn via XP. Wanneer ik dat deed zag ik de eerste 5 sec men normale lijst(groepen + contacts), maar daarna verdwenen plots al men contacts. En als ik kijk naar men mails heb ik plots 30 unread mails van mails die verstuurd zijn geweest naar mensen in men lijst die niet zijn aangekomen(allemaal hetzelfde bericht, iets voor reclame).
Enig idee met wat ik hier mee heb te maken?(al geprobeerd om in application data messenger maps te verwijderen, hiermee verandert niets)
Ik dacht da het gwn aan windows 7 lag, dus ik log in op msn via XP. Wanneer ik dat deed zag ik de eerste 5 sec men normale lijst(groepen + contacts), maar daarna verdwenen plots al men contacts. En als ik kijk naar men mails heb ik plots 30 unread mails van mails die verstuurd zijn geweest naar mensen in men lijst die niet zijn aangekomen(allemaal hetzelfde bericht, iets voor reclame).
Enig idee met wat ik hier mee heb te maken?(al geprobeerd om in application data messenger maps te verwijderen, hiermee verandert niets)