AssasinGhost
Legacy Member
Ik heb sinds een paar dagen win 7 geinstalleerd omdat mijn pc gecrasht was.
Ben er zeer tevreden mee.
Alleen Windows Live Messenger werkt totaal niet goed.
Om de 2 min blijft de hele messenger 30sec of meer hangen.
Als ik me afmeld, blijft ie maar afmelden.
Ik heb het ook al uitgevoerd in comp. mode met xp(sp3) en dat helpt ook niet.
En in men geheugen draait de wlm tussen de 70.000 - 100.250 kb wat véél te veel moet zijn voor msn.
Iemand ook dit probleem?
Oplossingen zijn zeer welkom!
Ben er zeer tevreden mee.
Alleen Windows Live Messenger werkt totaal niet goed.
Om de 2 min blijft de hele messenger 30sec of meer hangen.
Als ik me afmeld, blijft ie maar afmelden.
Ik heb het ook al uitgevoerd in comp. mode met xp(sp3) en dat helpt ook niet.
En in men geheugen draait de wlm tussen de 70.000 - 100.250 kb wat véél te veel moet zijn voor msn.
Iemand ook dit probleem?
Oplossingen zijn zeer welkom!