miejas
Legacy Member
Omdat ik serieus veel problemen heb met XP en 2000 geen ondersteuning biedt voor WPA, heb ik maar Windows Server 2003 geïnstalleerd.
Heel vlot, spellen draaien goed, wireless in orde,...
Maar het zou weer windows niet zijn moest er toch een probleem opduiken. Als ik een externe harde schijf aansluit wordt die gedetecteerd, geïnstalleerd, en na 3 seconden krijg ik de melding:
"Uitgestelde schijfbewerking is mislukt..." ballonetje verdwijnt en schijf verdwijnt uit Explorer.
Verplaatsen van USB-connecter haalt niets uit (installeert zelfs niet meer)
installeren van nForce drivers helpt niet, schijf staat niet vermeld bij 'Schijfbeheer', flash memory stick wordt herkend en blijft werken (zelfde bij de digitale camera), harde schijf werkt op de andere XP machines.
Meer info over die HD:
QTec behuizing
Maxtor 200 GB
NTFS
Standaard schijf (niet dynamisch)
Meer info over de pc:
staat in sig
chipset: nForce3 150
Google afgeschuimt, nx gevonden dat werkt
Iemand hetzelfde meegemaakt?
Of iemand die het gratis komt herstellen?
Heel vlot, spellen draaien goed, wireless in orde,...
Maar het zou weer windows niet zijn moest er toch een probleem opduiken. Als ik een externe harde schijf aansluit wordt die gedetecteerd, geïnstalleerd, en na 3 seconden krijg ik de melding:
"Uitgestelde schijfbewerking is mislukt..." ballonetje verdwijnt en schijf verdwijnt uit Explorer.
Verplaatsen van USB-connecter haalt niets uit (installeert zelfs niet meer)
installeren van nForce drivers helpt niet, schijf staat niet vermeld bij 'Schijfbeheer', flash memory stick wordt herkend en blijft werken (zelfde bij de digitale camera), harde schijf werkt op de andere XP machines.
Meer info over die HD:
QTec behuizing
Maxtor 200 GB
NTFS
Standaard schijf (niet dynamisch)
Meer info over de pc:
staat in sig
chipset: nForce3 150
Google afgeschuimt, nx gevonden dat werkt
Iemand hetzelfde meegemaakt?
Of iemand die het gratis komt herstellen?
