Rowlex
Legacy Member
Hellow,
sinds dat ik mijn processor eens uit zijn socket gehaald heb en er opnieuw ingestoken heb, ondervind ik soms problemen bij het opstarten van Windows.
Anders werkt alles perfect, kan het dan daar wel aan liggen?
En weet iemand een oplossing, hij wil explorer.exe soms niet opstarten en dan is er geen enkele taak uitgevoerd waardoor je dus geen taakbalk krijgt ...
Grtz and thx Alex
sinds dat ik mijn processor eens uit zijn socket gehaald heb en er opnieuw ingestoken heb, ondervind ik soms problemen bij het opstarten van Windows.
Anders werkt alles perfect, kan het dan daar wel aan liggen?
En weet iemand een oplossing, hij wil explorer.exe soms niet opstarten en dan is er geen enkele taak uitgevoerd waardoor je dus geen taakbalk krijgt ...
Grtz and thx Alex

