- Reloaded -
Legacy Member
ik heb dit probleem al een tijdje en het is iets zeer raar. Als ik mijn pc opzet dan gaat hij zoals gewoonlijk naar het xp scherm met dat load-balkje dat heen en weer gaat, maar daar blijft hij. Dat balkje blijft lopen en ik hoor ook dat de pc niets aan het doen is. Soms start hij dus ook normaal op zonder problemen, het is echt op willekeurige momenten. Het is wel zeer vervelend als ik bv een nieuw prog geinstalleerd heb en dat verreist een reboot.