pirre
Legacy Member
Er zijn hier al een hele hoop threads van, heb ze allemaal gelezen en geraak er nog niet aan uit.
Het probleem: mijn moederbord werkte niet meer, dus heb die laten vervangen in de winkel. Nu heb ik de computer terug en blijkbaar moet ik windows opnieuw activeren.
Ik krijg de keuze tussen automatische configuratie en proxyserver. Ik heb beiden geprobeerd en telkens opnieuw krijg ik: kan geen verbinding maken met activeringsserver.
Ik heb me al zot zitten zoeken naar het nummer van de helpdesk van windows en kan die maar niet vinden.
Ik zit nu al maanden zonder pc en heb deze nu toch hoognodig tijdens de examenperiode... dus begin het een beetje beu te worden
ad:
Wie kan me helpen?
Greetz
Het probleem: mijn moederbord werkte niet meer, dus heb die laten vervangen in de winkel. Nu heb ik de computer terug en blijkbaar moet ik windows opnieuw activeren.
Ik krijg de keuze tussen automatische configuratie en proxyserver. Ik heb beiden geprobeerd en telkens opnieuw krijg ik: kan geen verbinding maken met activeringsserver.
Ik heb me al zot zitten zoeken naar het nummer van de helpdesk van windows en kan die maar niet vinden.
Ik zit nu al maanden zonder pc en heb deze nu toch hoognodig tijdens de examenperiode... dus begin het een beetje beu te worden
ad:Wie kan me helpen?
Greetz
(ik gberuikte dus mijne gsm)