Archief - Windows xp crash (blauw scherm)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Xargon

Legacy Member
bij het spelen van een spel(hl2) krijg ik na enige tijd een blauw errorscherm met volgende melding: onvoldoende schijfruimte, en mijn pc reboot automatisch, ik heb het niet bij andere toepassingen, alleen hl2, mijn HD is 80 gig en ze zit nog bijlange ni vol. weet er iemand raad ?

TijG

Legacy Member
temp files deleten en dinne system recovery afzette
of u pagefile es clearen

Exit

Legacy Member
hoeveel plaats is er nog?
hdcontrole eens doen (om e zien of er geen verborgen zaken plaats innemen en win toevallig niet ziet ...)

Xargon

Legacy Member
keb juist format gedaan dus ik denk niet da het aan mijn vrije schijfruimte ligt.. keb 3 partities, os draait op partitie van 18 gig waaronder 14 gig vrije ruimte op dit moment.. en toch nog steeds die fout.. mss mijn ram geheugen ? 256 mb DDR.. merci voor de tips, kheb da ondertss ook allemaal gedaan, recovery afzette, temps deleten, hoewel ik er nog ni echt veel heb op de moment.. nog suggesties ?

Xargon

Legacy Member
hm, keb da ies op auto gezet gistre nog, ma da bleek dus ook ni veel uit te maken, kheb vandaag iemand zijn latje van 256 mb DDR moge gebruike, ebbek er ff bijgestoke, hl 2 draaide 2x zo vlot maar al bij al.. crashte toch nog steeds.. vlot enzo wel.. mss is het omda ik maar 64 mb ram op mn grafische kaart heb(ok kwetet dies oud :p) alhoewel minimum requirements van hl2 zijn 64 mb ram op grafische kaart dus zou normaal toch niet mogen crashen..

FuLcRuM

Legacy Member
neem uw latje ram eruit en gebruik enkel da van die maat...

als uw latje ram kapot is dan gaat het niet werken met een extra latje erbij ;)

Xargon

Legacy Member
Euhm maar mijne ram is ni kapot ze.. alsk da van mijne maat derbij steek dan ebbek 512 ram en dan wordt ook herkend dus.. mijn is ni kapot.. ik denk da het eerder mijn grafische kaart is.. tis alleen als hij zwaar moet renderen.. zoals alsek naar benede spring int water van een redelijk hoge brug ofzo en kspring daar naar benede.. dan euh crasht et halverwege dak aant springe zijn.. dus :doh:

Xargon

Legacy Member
Ok, probleem is dus opgelost geraakt, nieuwe grafische kaart ^^ toch merci voor de hulp :p

raintjah`

Legacy Member
Xargon zei:
Ok, probleem is dus opgelost geraakt, nieuwe grafische kaart ^^ toch merci voor de hulp :p

Kijk eens aan wat je kan bereiken door eerste na te denken, je hebt de oplossing zelf bedacht :niceone:

Hyperke

Legacy Member
veel voorkomend probleem, had ik vroeger ook, maar daar bestaat een oplossing voor
ik heb het zelf zo opgelost door hieronder de nodige bestanden te downloaden

klik
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan