the heretic
Legacy Member
Eergisteren doe ik men gewoonlijke format en ik wil men legale key invoeren die op de doos staat en hij zegt dat ze onjuist is of niet geautiriseerd ofzo.
Daarom wil ik bellen naar MS en moest men ID invoeren en da macheerde ookal niet.
Ik moet Windows Xp Home binnen 29 dagen activeren, maar hoe?
Men legale key werkt niet meer.
Daarom wil ik bellen naar MS en moest men ID invoeren en da macheerde ookal niet.
Ik moet Windows Xp Home binnen 29 dagen activeren, maar hoe?
Men legale key werkt niet meer.