vankwak
Legacy Member
hallo ik ben screwy ik heb enkele dag geleden hier nog een post ge zet over ene systeem error die is ondertussen opgelost door x fire te verwijderen maar nu is het probleem " ik ben afhankelijk van x fire " weet iemand hoe ik x fire terug kan gebreuken ( ik gebruikte het een tij tot wanneer ze me niet meer konden joine , daarom reinstallde ik het en kreeg ik die systeem error)
als je nog iets moet weten vraag het dan maar
als je nog iets moet weten vraag het dan maar


)