DhedRr
Legacy Member
sinds een tijdje krijg ik een foutmelding in xfire, die ik dan kan uploaden naar hun, en dan slaagt xfire af. dit gebeurt zowel als iemand iets tegen mij zegt, of als ik iets zeg. op de site van xfire zeggen ze dat het een virus is, maar dat betwijfel ik ... (ik hoop het, laten we het zo stellen)
weet iemand wat eht is, en hoe ik het kan oplossen?
weet iemand wat eht is, en hoe ik het kan oplossen?

