rom
Legacy Member
Heb tot nu toe altijd met SP1 gewerkt. Op aanraden van enkele vrienden ga ik me toch maar wagen aan SP2. Kent iemand een GOEDE site (ik heb al veel onduidelijke gevonden via google) van de stappen die je moet ondernemen om SP2 toch leefbaar te maken? (vb. hoe firewall open zetten...?)