addi
Legacy Member
twee problemen dus:
Ik kan amsn niet downloaden via yum, ik zal het dus maar via rpm moeten doen. Maar is er geen andere manier zodat het wel via yum gaat? Ik heb als yum.conf deze van: http://www.fedora-linux.nl/fedorafaq/
fantastisch programma trouwens, kvoel me zo dom dak het pas nu ontdekt heb.
Dan de tweede vraag, als ik iets doe dat wat processorkracht vraagt begint mijn muziek te kraken. Ik heb een pci geluidskaart, dus is er een manier om dit te omzeilen?
Ik kan amsn niet downloaden via yum, ik zal het dus maar via rpm moeten doen. Maar is er geen andere manier zodat het wel via yum gaat? Ik heb als yum.conf deze van: http://www.fedora-linux.nl/fedorafaq/
fantastisch programma trouwens, kvoel me zo dom dak het pas nu ontdekt heb.
Dan de tweede vraag, als ik iets doe dat wat processorkracht vraagt begint mijn muziek te kraken. Ik heb een pci geluidskaart, dus is er een manier om dit te omzeilen?
.