akefietje
Legacy Member
Hallo,
Wij hebben op dit forum zelf regelmatig gratis zaken afgehaald. Of voor een spotprijsje.
Tijd om iets terug te doen.
Wij hebben een nieuw salontafel gekocht. Kid-proof. Vandaar dat we de oude weg doen.
Het zijn ex-ikea exemplaren. Ze hebben fijne glanzende metalen poten. Het bovenstuk is zwart-bruin hout. Ze zijn 5 jaar oud en hebben aan de rand kleine beschadigingen. Ik plaats er een foto van.
Foto's
Afhalen is regio Brugge. En ze blijven hier staat tot de woensdag. Donderdag gaan ze naar de kringwinkel.
Ann-Sofie
Wij hebben op dit forum zelf regelmatig gratis zaken afgehaald. Of voor een spotprijsje.
Tijd om iets terug te doen.
Wij hebben een nieuw salontafel gekocht. Kid-proof. Vandaar dat we de oude weg doen.
Het zijn ex-ikea exemplaren. Ze hebben fijne glanzende metalen poten. Het bovenstuk is zwart-bruin hout. Ze zijn 5 jaar oud en hebben aan de rand kleine beschadigingen. Ik plaats er een foto van.
Foto's
Afhalen is regio Brugge. En ze blijven hier staat tot de woensdag. Donderdag gaan ze naar de kringwinkel.
Ann-Sofie
Ik passeer morgen langs Brugge richting zee, zal je mijn gsm PM'en moest het nog lukken zou fijn zijn!