Archief - 4 World of Warcraft figurines

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tomba

Legacy Member
Orc Shaman: http://1.im6.fr/03E8000000515182-c2-photo-goodies-figurine-wow-orc-shaman-rehgar-earthfury.jpg

Troll Shaman: http://www.scrollsoflore.com/gallery/albums/actionfigures/wow-troll.jpg

Illidan: http://anticae.fr/1559-thickbox/ill...e-warcraft-en-boite-de-luxe-night-elf-wow.jpg

Dwarf Warrior: http://www.nexusgadgets.com/images/D/WoW_S1_-_Dwarf_Warrior_Figure_a1.jpg

10 euro per stuk of 30 euro voor alledrie.

Af te halen in Edegem of Opglabbeek. Afhankelijk van locatie bezorgbaar mits schappelijke vergoeding.
Verzending op bijkomende kost èn risico van de koper.

Palasam

Legacy Member
Zijn de dozen hier nog bij? Wat is de staat van de statues?
Indien zeer goede-perfecte staat: €30 excl. geboden voor alle 4 de statues.

Tomba

Legacy Member
Palasam zei:
Zijn de dozen hier nog bij? Wat is de staat van de statues?
Indien zeer goede-perfecte staat: €30 excl. geboden voor alle 4 de statues.

Geen dozen meer bij. Ze hebben altijd ergens gestaan/in de kast gelegen, dus ik zou zeggen dat de staat nog zeer goed is. Ik kan desnoods nog wel wat foto's maken moest dat uitmaken.

Palasam

Legacy Member
Tomba zei:
Geen dozen meer bij. Ze hebben altijd ergens gestaan/in de kast gelegen, dus ik zou zeggen dat de staat nog zeer goed is. Ik kan desnoods nog wel wat foto's maken moest dat uitmaken.

Foto's mogen altijd, maar als ze in zeer goede staat zijn, plaats ik een bod van €30 excl. voor alle 4.

Tomba

Legacy Member
Palasam zei:
Is in orde! Wanneer sluit je af?

Ik ga er van uit dat je ze opgestuurd wil?
In dat geval zal ik vanavond zoeken naar een geschikte verpakking en alles wegen zodat je een idee hebt van de verzendingskosten. Dan sluit ik ook ineens af.

Palasam

Legacy Member
Tomba zei:
Ik ga er van uit dat je ze opgestuurd wil?
In dat geval zal ik vanavond zoeken naar een geschikte verpakking en alles wegen zodat je een idee hebt van de verzendingskosten. Dan sluit ik ook ineens af.

Jep, verzending inderdaad :)!

The_Poet

Legacy Member
Ik geef 35 euro inclus verzending met Kiala (kost 4€)


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Tomba

Legacy Member
Zoals al eerder aangegeven zijn ze vrijdagavond verkocht aan Palasam. Dat had ik hier inderdaad voor de duidelijkheid best nogmaals komen melden.

The_Poet

Legacy Member
Damnet en ik moest er maar 1 hebben, palasam doe je er toevallig 1 weg (dwarf) of hen je er 4 van doen?


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Palasam

Legacy Member
The_Poet zei:
Damnet en ik moest er maar 1 hebben, palasam doe je er toevallig 1 weg (dwarf) of hen je er 4 van doen?


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Ik wil ze alle 4, dus ik doe geen weg, sorry.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan