Archief - 4 x Harry Potter - Engels

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Feignasse

Legacy Member
Volgende boeken te koop:

Harry Potter...

- and the philosopher's stone
- and the chamber of secrets
- and the prisoner of Azkaban
- and the goblet of fire

Paperback en zoals al m'n boeken met respect behandeld, bij deze zelfs in die mate dat ik sommige ervan niet eens heb gelezen :p Enkel nr 3 (PoA) vertoont op de rug wat gebruikssporen.

http://users.skynet.be/ulixes/hp1.JPG
http://users.skynet.be/ulixes/hp2.JPG
http://users.skynet.be/ulixes/hp3.JPG

20€ exclusief verzendkosten lijkt me een mooi minimum voor het geheel.
Meeneemprijs is 35€, eveneens exclusief verzendkosten. Behoudens in het geval deze meeneemprijs wordt geboden, reserveer ik me het recht om niet te verkopen.

Feignasse

Legacy Member
Genoteerd :)

Edit: de verzendkosten wil ik afronden op 5€ (1,35€ voor een PostPac, 4,30€ voor een kilopostzegel).
Versturen met Kiala is wat mij betreft ook een optie, dat zou dan op +/- 3€ komen (eveneens 1,35€ voor een PostPac want ik heb geen geschikte doos en 1,5€ voor het verzenden zelf).

BOHICAAA

Legacy Member
Kiala lijkt me handig (heb er wel geen ervaring mee) want het dichtste kiala punt is op 100m van men deur :)

Enig idee van afsluit datum?

BOHICAAA

Legacy Member
post edited,

ik stop met bieden, dat de beste moge winnen!

Feignasse

Legacy Member
Zondagmiddag sluit ik af :)

30€ exclusief is een mooie prijs, indien niemand nog hoger biedt zijn ze voor addi.

addi

Legacy Member
Ik stop ook met bieden, ik kan the goblet of fire voor 6 euro op de kop tikken, dus ik ben enkel geïnteresseerd in de andere 3.

Feignasse

Legacy Member
En hoeveel zou je voor die andere 3 nog willen geven?

Ik zou het wel beter vinden mocht alles in één keer wegkunnen. BOHICAAA nog geïnteresseerd aan 25€ exclusief? (Of iemand anders die meer biedt natuurlijk :p )

BOHICAAA

Legacy Member
Yep still in:)

Ik zal hetzelfde bieden als laatste hoogste bod: 30€

Feignasse

Legacy Member
Uitstekend, ik laat dit nog open staan tot zondagmiddag (14u ofzo). Is er tegen dan geen hoger bod, dan zijn ze voor u!

Wordt echter alsnog de meeneemprijs of hoger geboden, dan blijft de koop nog 12u langer lopen om anderen de kans te geven te overbieden. Ik weet niet of dat in strijd is met de regels - ik vermoed van niet aangezien deze spelregel nog altijd tijdig is afgekondigd :unsure:

BOHICAAA

Legacy Member
Gisteren toegekomen in men Kiala punt. Stevig en degelijk verpakt!

Whitelisting ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan