Lomm3
Legacy Member
Heren
Ruim een jaar geleden 5 t-shirten van het merk DC gekocht hier op het forum maar wegens te klein nooit gedragen. Verder heb ik nog een ongedragen t-shirt van Antony Morato met lange mouwen.
Enkel het t-shirt van DC Monster (foto2) is maatje M, de rest is S.
Bij voorkeur opgehaald te Genk. Meeneem = €40.
Foto's
Grts
Lomme
Ruim een jaar geleden 5 t-shirten van het merk DC gekocht hier op het forum maar wegens te klein nooit gedragen. Verder heb ik nog een ongedragen t-shirt van Antony Morato met lange mouwen.
Enkel het t-shirt van DC Monster (foto2) is maatje M, de rest is S.
Bij voorkeur opgehaald te Genk. Meeneem = €40.
Foto's
Grts
Lomme