Archief - America the beautiful

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zaconian

Legacy Member
National park pas met hanger voor aan de spiegel.
Mijn handtekening staat erop, kan er nog eentje bij.

Pas geeft recht op toegang tot het park voor de eigenaar, een niet commercieel voertuig en de inzittenden.
Of de eigenaar en 3 anderen op plaatsen waar men per persoon moet betalen.

Meer info over de pas vind je hier
U.S. National Park ServiceAmerica the Beautiful ? The National Parks and Federal Recreation Lands Pass Series
(site ligt op de moment wel plat percies)

Aangekocht voor $80 (58.5 euro) in mei 2014

Geldig tot Mei 2015

Bieden kan exclusief verzending vanaf 25 euro
sluit 24u na eerste aanvaarde bod af

Verzenden dus op koste en risico van de koper.
Kan ook afgehaald worden te Sint-Lenaarts.

XYRIS

Legacy Member
Er kunnen maar 2 handtekeningen op?
kan dit zomaar doorverkocht worden?

Bod €25 als ik deze kan gebruiken zonder problemen te hebben :-)

Zaconian

Legacy Member
inderdaad 2 handtekeningen.
Maar met uw handtekening moogt gij met uw personenwagen binnen + het aantal personen die uw wagen kan vervoeren (stel dat ge 7 zitplaatsen hebt dan kunde dus met 7 binnen)

Moet ge per persoon betalen dan kunt gij 3 anderen meenemen, voor al het extra volk gaat ge wel moeten betalen

Zolang gij u eigen handtekening (of van iemand die met u mee is) er op zet is da normaal geen probleem.
Volgens de site kunnen er 2 eigenaars van de pas zijn
Aan de inkom vragen ze de parkpas + uw paspoort zodat ze de handtekening kunnen vergelijken.
Wij hadden voor onze eerste reis ook eentje overgekocht, hebben die wel nooit moeten laten zien :/



3) Are not valid until signed. The Annual Pass has two signature lines; the first pass owner should sign
the first signature line upon purchase/receipt; the second signature line is optional and may be signed
at any time. The relationship of the pass owners does not matter

America the Beautiful - National Parks and Federal Recreational Lands Pass


Ge moogt van mij ook altijd daar informeren en dan houd ik uw bod onder voorbehoud als ge het ni vertrouwt :p

XYRIS

Legacy Member
Mighty Penguin zei:
inderdaad 2 handtekeningen.
Maar met uw handtekening moogt gij met uw personenwagen binnen + het aantal personen die uw wagen kan vervoeren (stel dat ge 7 zitplaatsen hebt dan kunde dus met 7 binnen)

Moet ge per persoon betalen dan kunt gij 3 anderen meenemen, voor al het extra volk gaat ge wel moeten betalen

Zolang gij u eigen handtekening (of van iemand die met u mee is) er op zet is da normaal geen probleem.
Volgens de site kunnen er 2 eigenaars van de pas zijn
Aan de inkom vragen ze de parkpas + uw paspoort zodat ze de handtekening kunnen vergelijken.
Wij hadden voor onze eerste reis ook eentje overgekocht, hebben die wel nooit moeten laten zien :/



3) Are not valid until signed. The Annual Pass has two signature lines; the first pass owner should sign
the first signature line upon purchase/receipt; the second signature line is optional and may be signed
at any time. The relationship of the pass owners does not matter

America the Beautiful - National Parks and Federal Recreational Lands Pass


Ge moogt van mij ook altijd daar informeren en dan houd ik uw bod onder voorbehoud als ge het ni vertrouwt :p

Ok,

mijn bod van €25 geld dan dus
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan