birdhouse85
Legacy Member
hallo,
Lang geleden ben ik begonnen aan een projectje om een amateur circuit scooter te bouwen.
Ik had me dus een Aprilia SR50 aangeschaft voor een lage prijs (brommer had al lang buitengestaan)
en natuurlijk er direct mee begonnen, remmen nazien, etc etc...
Nu vandaag staat deze scooter al 2jaar aan de kant, ik heb er gewoon geen tijd voor.
De kappen zijn gespoten ( het zijn schadekappen, niet te veel van verwachten, was maar voor op circuit te rijden) een hoop stickers er op.
motor is 100% in orde, draait perfect! zit een hebo vario in, bijgewerkte koppeling, gianelli uitlaat (welke weet ik niet meer) + een leo uitaat.
origineel was deze scooter luchtgekoeld, ik heb zelf een waterkoeling ondergebouwd van een gilera runner. Vroeger reed deze scooter met een 70cc cilinder (welke weet ik niet meer) deze cilinder is warmgelopen, en nu ter vervanging staat er een 50cc DR watergekoeld op.
Omdat alles afgesteld was voor 70cc, moet de scooter opnieuw afgesteld worden voor die 50DR (drukveer, trekveren, etc)
De achterveer is splinternieuw, een verstelbare veer (achterkant staat hoog en is hard)
Ook staat er een 21mm dellortho carbu op met een kelk van tnt? (zal eens moeten kijken)
Het stuur is nu kaal, ik ging een nieuwe kap maken met digitale meters, maar wegens tijdgebrek....
de motorische staat is volledig in orde, qua uitzicht kan er wel aan gewerkt worden, de kappen zijn slecht gespoten.
iemand geinteresseerd om mijn project verder te zetten? het grootste deel heb ik al gedaan
Ik had graag nog rond de 200 euro gehad voor deze scooter.
voeg me toe op msn voor foto's en of uitleg: [email protected]
Lang geleden ben ik begonnen aan een projectje om een amateur circuit scooter te bouwen.
Ik had me dus een Aprilia SR50 aangeschaft voor een lage prijs (brommer had al lang buitengestaan)
en natuurlijk er direct mee begonnen, remmen nazien, etc etc...
Nu vandaag staat deze scooter al 2jaar aan de kant, ik heb er gewoon geen tijd voor.
De kappen zijn gespoten ( het zijn schadekappen, niet te veel van verwachten, was maar voor op circuit te rijden) een hoop stickers er op.
motor is 100% in orde, draait perfect! zit een hebo vario in, bijgewerkte koppeling, gianelli uitlaat (welke weet ik niet meer) + een leo uitaat.
origineel was deze scooter luchtgekoeld, ik heb zelf een waterkoeling ondergebouwd van een gilera runner. Vroeger reed deze scooter met een 70cc cilinder (welke weet ik niet meer) deze cilinder is warmgelopen, en nu ter vervanging staat er een 50cc DR watergekoeld op.
Omdat alles afgesteld was voor 70cc, moet de scooter opnieuw afgesteld worden voor die 50DR (drukveer, trekveren, etc)
De achterveer is splinternieuw, een verstelbare veer (achterkant staat hoog en is hard)
Ook staat er een 21mm dellortho carbu op met een kelk van tnt? (zal eens moeten kijken)
Het stuur is nu kaal, ik ging een nieuwe kap maken met digitale meters, maar wegens tijdgebrek....
de motorische staat is volledig in orde, qua uitzicht kan er wel aan gewerkt worden, de kappen zijn slecht gespoten.
iemand geinteresseerd om mijn project verder te zetten? het grootste deel heb ik al gedaan

Ik had graag nog rond de 200 euro gehad voor deze scooter.
voeg me toe op msn voor foto's en of uitleg: [email protected]

