Archief - Aprilia SR50 (niet straat legaal)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

birdhouse85

Legacy Member
hallo,

Lang geleden ben ik begonnen aan een projectje om een amateur circuit scooter te bouwen.

Ik had me dus een Aprilia SR50 aangeschaft voor een lage prijs (brommer had al lang buitengestaan)

en natuurlijk er direct mee begonnen, remmen nazien, etc etc...

Nu vandaag staat deze scooter al 2jaar aan de kant, ik heb er gewoon geen tijd voor.
De kappen zijn gespoten ( het zijn schadekappen, niet te veel van verwachten, was maar voor op circuit te rijden) een hoop stickers er op.

motor is 100% in orde, draait perfect! zit een hebo vario in, bijgewerkte koppeling, gianelli uitlaat (welke weet ik niet meer) + een leo uitaat.

origineel was deze scooter luchtgekoeld, ik heb zelf een waterkoeling ondergebouwd van een gilera runner. Vroeger reed deze scooter met een 70cc cilinder (welke weet ik niet meer) deze cilinder is warmgelopen, en nu ter vervanging staat er een 50cc DR watergekoeld op.

Omdat alles afgesteld was voor 70cc, moet de scooter opnieuw afgesteld worden voor die 50DR (drukveer, trekveren, etc)

De achterveer is splinternieuw, een verstelbare veer (achterkant staat hoog en is hard)
Ook staat er een 21mm dellortho carbu op met een kelk van tnt? (zal eens moeten kijken)

Het stuur is nu kaal, ik ging een nieuwe kap maken met digitale meters, maar wegens tijdgebrek....

de motorische staat is volledig in orde, qua uitzicht kan er wel aan gewerkt worden, de kappen zijn slecht gespoten.

iemand geinteresseerd om mijn project verder te zetten? het grootste deel heb ik al gedaan :)

Ik had graag nog rond de 200 euro gehad voor deze scooter.

voeg me toe op msn voor foto's en of uitleg: [email protected]

Terror Factor

Legacy Member
Da ding rijdt nu dus? En zijn er nog papieren bij?
Van waar zijt ge juist? 'k heb nog wel interesse, gewoon om ewa mee te prullen, brommer is toch nog altijd een heel andere feeling dan moto :p

Terror Factor

Legacy Member
Voeg em toe op msn als ge iets wilt weten. Of ja, upload de foto's ergens,das mss makkelijker.

Anyway, 'k bied dus 200€, m'n pa gaat voor het eind van deze maand nog naar de kust.

@linux: papiere zitte er nog bij, hij is van oostende, ding rijdt nog, maar is dus slecht afgesteld en ontdaan van batterij en stuff(alles wa ni nodig was vo te racen staat er eigelijk ni meer op)

birdhouse85

Legacy Member
sorry, de meeste mensen die echt geinteresseerd zijn voegen mij toe op msn. gelieve dit ook te doen. Kan daar de nodige uitleg geven en foto's + filmpjes doorsturen.

de papieren heb ik nog, ik ben van oostende. brommer rijdt nog goed, maar is afgesteld voor een 70cc (die warmgelopen is) nu staat er een 50cc DR op, maar door de 21mm carbu is hij wel iets te rijk afgesteld(mengsel) ik heb al een serieuze kleine sproeier ingestoken.

Het is een brommer voor amateur races, of gewoon om op te fokken en u te amuseren :D

http://glenn-mich.magix.net/

Volgende week woensdag 18u sluit ik de verkoop af, kwestie van alle geinteresseerden de nodige uitleg + filmpjes te geven op msn.

map SR.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan