Archief - auto reiningsproducten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fromalk

Legacy Member
Hello,

wegens te weinig tijd om mijn auto's zelf te blijven poetsen bij deze te koop:
1* TAR-X, ongebruikt. Meeneemprijs: 8€ (nieuw 15€)
1* Monello schuimlans voor karcher K-series, 1x gebruikt. Meeneem: 30€ (nieuw 50€)
1* Iron-x concentraat, gebruikt. Bus nog half vol. Meeneem: 3€ (nieuw 15€)
1* Iron-x refil concentraat. Meeneem: 8€ (nieuw 15€)
1* dodo juice hard candy wax, red, 1x gebruikt. Meeneem: 25€ (nieuw 45€)
1* Poorboys world EXP, 1x gebruikt voor fiets (amper paar druppels) Meeneem: 15€ (nieuw 21€)
1* Meguiars deep crystal paint cleaner, nog 1/4de over. Meeneem: 1€
1* Meguiars headlight restoration kit, ongebruikt. Meeneem: 35€ (nieuw 50€)
1* Poorboys wheel sealant, ongebruikt Meeneem: 15€ (nieuw 22€)
1* rain-x 2x gebruikt: Meeneem: 5€ (nieuw 12€)
1* dodo juice clay lube, nog half vol Meeneem 5€
1* natural look dressing PB, 1x gebruikt. Meeneem 12€

foto's: https://drive.google.com/open?id=0B5RPl2_8_CI1VElFai12bWRPSkU&authuser=0

Prijzen zijn overeen te komen
Alle biedingen zijn excl eventuele verzendkosten
Afhalen mogelijk in Hasselt

junkyjump

Legacy Member
Hoeveel voor iron-X (beide) + die back 2 black voor velgen? Incl verzending

fromalk

Legacy Member
junkyjump zei:
Hoeveel voor iron-X (beide) + die back 2 black voor velgen? Incl verzending

30€ incl verzending (kiala) of incl levering -> overeen te komen

Stuur maar pm indien OK

junkyjump

Legacy Member
Hoeveel reken je voor die back 2 black?:) want iron X beiden = 11excl meeneem

mouly jr.

Legacy Member
De producten op foto maar niet in de post zijn ook te koop?
Prijsje voor alles behalve de headlight correction kit, PB wheelsealant en de schuimlans?

fromalk

Legacy Member
junkyjump zei:
Hoeveel reken je voor die back 2 black?:) want iron X beiden = 11excl meeneem

excuses ik ben te snel geweest.

11€ voor de iron-x
5€ voor de back to black
4€ verzending / levering

-> 20€ voor alles

fromalk

Legacy Member
mouly jr. zei:
De producten op foto maar niet in de post zijn ook te koop?
Prijsje voor alles behalve de headlight correction kit, PB wheelsealant en de schuimlans?

1* TAR-X, ongebruikt. Meeneemprijs: 8€ (nieuw 15€)
1* Iron-x concentraat, gebruikt. Bus nog half vol. Meeneem: 3€ (nieuw 15€)
1* Iron-x refil concentraat. Meeneem: 8€ (nieuw 15€)
1* dodo juice hard candy wax, red, 1x gebruikt. Meeneem: 25€ (nieuw 45€)
1* Poorboys world EXP, 1x gebruikt voor fiets (amper paar druppels) Meeneem: 15€ (nieuw 21€)
1* Meguiars deep crystal paint cleaner, nog 1/4de over. Meeneem: 1€
1* rain-x 2x gebruikt: Meeneem: 5€ (nieuw 12€)
1* dodo juice clay lube, nog half vol Meeneem 5€
1* natural look dressing PB, 1x gebruikt. Meeneem 12€ (nieuw 20€)

Alles samen kom ik op een meeneemprijs van 82€ excl
Dus 86€ incl verzending via kiala / levering

fromalk

Legacy Member
even opmerken; prijzen zijn meeneemprijzen. Doe gerust zelf een voorstel hé :)

junkyjump

Legacy Member
fromalk zei:
excuses ik ben te snel geweest.

11€ voor de iron-x
5€ voor de back to black
4€ verzending / levering

-> 20€ voor alles

€15 incl voor alles?
Die Iron-X, hoef je er gewoon op te spuiten zeker he? Achteraf is het ook niet echt nodig deze te kleien ofzo?


Sent from my iPhone using Tapatalk

fromalk

Legacy Member
Beide biedingen zijn interessant maar nog niet de meeneemprijs
Ik zeg dit omdat jullie beide de B2B lijken te willen kopen

Ik laat het even bezinken en zal vanavond tegen 20u een beslissing nemen

Algemeen gezien gaat de voorkeur uit naar iemand die zoveel mogelijk ineens koopt

[MJ]

Legacy Member
Allez, voor diene euro gaan we niet neuten.

Meeneemprijs op beide. Das dan € 21 als ik goed kan tellen? Pm mij uw gegevens maar.

junkyjump

Legacy Member
fromalk zei:
Beide biedingen zijn interessant maar nog niet de meeneemprijs
Ik zeg dit omdat jullie beide de B2B lijken te willen kopen

Ik laat het even bezinken en zal vanavond tegen 20u een beslissing nemen

Algemeen gezien gaat de voorkeur uit naar iemand die zoveel mogelijk ineens koopt

Aangezien MJ meeneem op B2B geeft...
€12 voor beide iron-X incl verzending


Sent from my iPhone using Tapatalk
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan