Archief - Badkameraccessoires en inbouw lavabo's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nOOb 001

Legacy Member
Badkameraccessoires

set van badkameraccessoires, bestaande uit

- wc-rol houder
- wc borsel
- zeeppompje
- (zeep)schaaltje
- Wandgreep/handdoekhouder

De set komt met de nodige schroeven en pluggen om alles aan de muur te bevestigen, alsook de inbussleutel die nodig is om de accessoires aan de muurbevestiging vast te maken.

Dit zijn stukken die uit een toonzaal komen, dus hoewel deze nooit effectief gebruikt zijn, staan er wel enkele krasjes op, deze vallen echter pas op als je van echt dichtbij gaat kijken.

foto's

De prijzen per set
Minimum 25
Meeneem 40

Vermeld als je een bod uitbrengt ook duidelijk de set.

2 inbouwlavabo's

2 inbouw lavabo's die al geruime tijd in de garage staan 1 nog ingepakt en de andere uit de verpakking gehaald om foto's te nemen.

dropbox-album

Minimum 30
Meeneem 50


Als de zaken hier aangeboden in deze thread staan ook op 2dehands, kapaza en kunnen eventueel op andere plaatsen aangeboden worden ook.

Icanus

Legacy Member
Dat is niet de eerste keer dat je zo'n spullen verkoopt. Van waar komen ze?

nOOb 001

Legacy Member
De lavabo's komen uit de garage van mijn grootouders, gingen normaal in 2001 gebruikt worden bij de vernieuwing van de badkamer, maar uiteindelijk een ander meubel gekocht waar er al lavabo's bij zaten, en dan nu maar weg doen omdat ze anders toch in de weg staan.

De andere set had ik op de kop getikt om na de verhuis op te hangen, maar de verhuurder vond blijkbaar zelf dat de stukken die er hingen te versleten waren, en heeft deze zelf nog vervangen. Nu alles wat op punt begint te staan de overbodige stukken ook verkopen.

Wolff

Legacy Member
set van badkameraccessoires: 25€ geboden. Hoe wordt dit verzonden dan?

nOOb 001

Legacy Member
Verzekerd met bpost aan 10 euro (pakket tussen de 2 en de 10kg)

nOOb 001

Legacy Member
Ik noteer dat als 25 euro exclusief verzending (komt op hetzelfde neer, maar is consistenter voor het bieden)


En ik ga dat maandagavond om 20u afsluiten, met een sniper regel van 15 min na het laatste bod
Dus bod om 19u55 - afsluit om 20u10

Wolff

Legacy Member
Ik vertrek morgenavond op reis dus zal dit moeilijk kunnen volgen. Voor het gemak zal ik dus die 40€ bieden die meeneemprijs is.

nOOb 001

Legacy Member
Die set is dus verkocht.
Nog enkel de 2 lavabo's die te koop staan
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan