S.conceiçao7
Legacy Member
hoi,
ik kocht gisteren een herlaadkaart,
maar blijkbaar heb ik me onlangs geregistreerd als E-sim gebruiker,
en dan kan je enkel zo betalen:
"
On line, via sms, automatisch, via m-banxafe of aan een bankautomaat: met e-SIM kunt u op alle mogelijke handige manieren herladen. Een kraskaart hoort daar niet meer bij, want zeg nu zelf: zo makkelijk en snel is dat toch niet? "
bron: www.baseonline.be
m.a.w. ik kan niet meer herladen met een kaart dus, enkel via bovenstaande manieren.
iemand die bij base zit, en 15 € belwaarde kan gebruiken mss?
ik kocht gisteren een herlaadkaart,
maar blijkbaar heb ik me onlangs geregistreerd als E-sim gebruiker,
en dan kan je enkel zo betalen:
"
On line, via sms, automatisch, via m-banxafe of aan een bankautomaat: met e-SIM kunt u op alle mogelijke handige manieren herladen. Een kraskaart hoort daar niet meer bij, want zeg nu zelf: zo makkelijk en snel is dat toch niet? "
bron: www.baseonline.be
m.a.w. ik kan niet meer herladen met een kaart dus, enkel via bovenstaande manieren.
iemand die bij base zit, en 15 € belwaarde kan gebruiken mss?

