psxman
Legacy Member
Door opruiming en plaats maken in de kledingkast mag het volgende pak weg.
Het gaat over een origineel BATMAN pak "The dark knight rises" versie.
Het is dus ook de "Muscle edition",met brede borstkast en gespierde armen.
Pak is 1x gedragen op carnaval(school) en nadien een keer om foto's in te trekken.
Zeer leuk zicht bij een kleine sloeber van 4-6
Nieuwprijs zonder verzending was 34euro
Enkel meeneemprijs: 15euro excl
Het gaat over een origineel BATMAN pak "The dark knight rises" versie.
Het is dus ook de "Muscle edition",met brede borstkast en gespierde armen.
Pak is 1x gedragen op carnaval(school) en nadien een keer om foto's in te trekken.
Zeer leuk zicht bij een kleine sloeber van 4-6

Nieuwprijs zonder verzending was 34euro
Enkel meeneemprijs: 15euro excl

