DJ_ILLEGAL zei:
yup maar vooe hoeveel hadde ze gekocht dan heb ik toch een id
normaal ben ik vrij strikt in het bijhouden van bonnetjes enzo maar van deze vind ik 't niet. En ik ga hier niemand iets in zijn nek blazen want weet het echt niet meer. 't Was niet goedkoop maarja das nogal vaag he

Ik hoef er geen fortuin voor, den helft van wat ze gekost hebben is voor mij goed.
ik zal mijn best is doen en speuren op 't net voor een idee...