NoizeSuppressor
Legacy Member
splinternieuw, niet uit zijn verpakking geweest. Met origineel doosje...
15 euro + 2.50 verzending (bubble enveloppe + zegels)
minder bieden niet toegestaan, ik lever niet
http://img230.imageshack.us/img230/6235/x5nx4.jpg
http://img19.imageshack.us/img19/5673/x52eq3.jpg
15 euro + 2.50 verzending (bubble enveloppe + zegels)
minder bieden niet toegestaan, ik lever niet

http://img230.imageshack.us/img230/6235/x5nx4.jpg
http://img19.imageshack.us/img19/5673/x52eq3.jpg

