AliChemicali
Legacy Member
Beste,
Ik heb een waardebon ontvangen voor Outspot.be van 300 euro, maar ik heb liever cash voor in mijn hobby te steken.
Graag had ik er minstens 200 euro voor gehad. Deze bon is door middel van een code, meer info:
Geldigheid: tot 08/05/16
Als je ze bij een aankoop niet volledig opgebruikt, stuurt het systeem je
een nieuwe code met het restbedrag.
Greetz
Ik heb een waardebon ontvangen voor Outspot.be van 300 euro, maar ik heb liever cash voor in mijn hobby te steken.
Graag had ik er minstens 200 euro voor gehad. Deze bon is door middel van een code, meer info:
Geldigheid: tot 08/05/16
Als je ze bij een aankoop niet volledig opgebruikt, stuurt het systeem je
een nieuwe code met het restbedrag.
Greetz