Boukreev
Legacy Member
Io,
had hier dus 4 van deze bonnen gekocht, maar blijkt dat je per persoon maar 1 zo'n bon mag gebruike, dus verkoop ik andere 3 weer. Een bon geeft je dus recht om 1 week te gaan trainen bij passagefitness op voorwaarde dat je nog niet bij passage bent geweest, goeie kennismaking dus als je overweegt van daar vast te gaan ofzow. Ze zijn geldig tot 31/12/2007 en je moet wel 18 zijn om bij passage te moge trainen
meeneemprijs: 6 incl/bon
afhalen kan in aalst en gent en eventueel zelfs aan het station van lede en wetteren en dan is de meeneemprijs 5 euro/bon
had hier dus 4 van deze bonnen gekocht, maar blijkt dat je per persoon maar 1 zo'n bon mag gebruike, dus verkoop ik andere 3 weer. Een bon geeft je dus recht om 1 week te gaan trainen bij passagefitness op voorwaarde dat je nog niet bij passage bent geweest, goeie kennismaking dus als je overweegt van daar vast te gaan ofzow. Ze zijn geldig tot 31/12/2007 en je moet wel 18 zijn om bij passage te moge trainen
meeneemprijs: 6 incl/bon
afhalen kan in aalst en gent en eventueel zelfs aan het station van lede en wetteren en dan is de meeneemprijs 5 euro/bon