Mister Virus Be
Legacy Member
Heb hier op zolder een crosstrainer staan.
Aangezien deze hier enkel stof staat te verzamelen zou ik deze verkopen.
Merk Buffalo
Draaiknop om weerstand te regelen.
Er moet wss wel een nieuw batterijtje in het computertje want die doet het niet meer. Kan het wel es bekijken om zeker te zijn.
Wel enkel afhaling
Had er toch graag nog 50€ voor gehad.
Staat ook op kapaza
http://i59.tinypic.com/o02e4z.jpg
http://i60.tinypic.com/157rrd.jpg
Aangezien deze hier enkel stof staat te verzamelen zou ik deze verkopen.
Merk Buffalo
Draaiknop om weerstand te regelen.
Er moet wss wel een nieuw batterijtje in het computertje want die doet het niet meer. Kan het wel es bekijken om zeker te zijn.
Wel enkel afhaling
Had er toch graag nog 50€ voor gehad.
Staat ook op kapaza
http://i59.tinypic.com/o02e4z.jpg
http://i60.tinypic.com/157rrd.jpg