Zorba
Legacy Member
G'day all,
Ik verkoop mijn RW ticket voor 30 juni (zonder camping).
Heb momenteel iemand die geïnteresseerd zou zijn, maar in geval dat die afhaakt.
Bieden kan tot Woensdagmiddag 12u00. Kan met de post worden verzonden op eigen risico + kosten zijn voor koper (wordt pas verzonden bij ontvangst van betaling). Anders komen afhalen en cash betalen.
Ik hou jullie hier ook op de hoogte ivm die andere bieder.
Ik behoud me het recht ...
Ik verkoop mijn RW ticket voor 30 juni (zonder camping).
Heb momenteel iemand die geïnteresseerd zou zijn, maar in geval dat die afhaakt.
Bieden kan tot Woensdagmiddag 12u00. Kan met de post worden verzonden op eigen risico + kosten zijn voor koper (wordt pas verzonden bij ontvangst van betaling). Anders komen afhalen en cash betalen.
Ik hou jullie hier ook op de hoogte ivm die andere bieder.
Ik behoud me het recht ...