Archief - De Koningsburcht (bordspel)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mr.vincieboy

Legacy Member
Ja hallo, het spel kost nieuw 25+uitbreiding


Sent from my iPhone using Tapatalk

Boukreev

Legacy Member
Mr.vincieboy zei:
Ja hallo, het spel kost nieuw 25+uitbreiding

Bij Adriaensen en in mijn lokale spellenwinkel staat het spel nog steeds 35-36 euro, dat is ook de MSRP. De uitbreiding zit er trouwens altijd standaard bij in de Nederlandse versie van het spel, dus bij mij ook. Als jij ergens een winkel of site weet waar het in promotie staat voor €25 raad ik je aan om er voor te gaan. €25 is trouwens mijn meeneemprijs, bieden is toegestaan.

Je post vind ik trouwens ook maar laaghartig. Je kan eventueel zeggen 'ik bied €15 want bij X kan je het nieuw kopen voor €25', maar zomaar zonder een bron te vermelden en zelf te bieden mijn thread komen verpesten... Ik zou het persoonlijk nooit doen.

ThunderHorn

Legacy Member
Boukreev zei:
Bij Adriaensen en in mijn lokale spellenwinkel staat het spel nog steeds 35-36 euro, dat is ook de MSRP. De uitbreiding zit er trouwens altijd standaard bij in de Nederlandse versie van het spel, dus bij mij ook. Als jij ergens een winkel of site weet waar het in promotie staat voor €25 raad ik je aan om er voor te gaan. €25 is trouwens mijn meeneemprijs, bieden is toegestaan.

Je post vind ik trouwens ook maar laaghartig. Je kan eventueel zeggen 'ik bied €15 want bij X kan je het nieuw kopen voor €25', maar zomaar zonder een bron te vermelden en zelf te bieden mijn thread komen verpesten... Ik zou het persoonlijk nooit doen.

Ik moet hem toch bijtreden.

Nieuw 27€ (De spelgezel

Dus 25€ is mij ook wat veel :)

Boukreev

Legacy Member
ThunderHorn zei:
Ik moet hem toch bijtreden.

Nieuw 27€ (De spelgezel)

Dus 25€ is mij ook wat veel :)

Fair enough, maar nogmaals, doe dan gewoon een bod... Het is een meeneemprijs en nog steeds goedkoper dan de goedkoopste nieuwprijs. Ik heb toch geen minimumprijs gegeven? Over een onredelijke minimumprijs kan je iets zeggen, maar een meeneemprijs toch niet zolang hij lager is dan de nieuwprijs?

Maar bij deze prijs verlaagd naar 20 excl. En nu alleen maar posts met effectief een bod in of een ruilvoorstel aub...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan