Baelemeister
Legacy Member
Ik doe mijn Diesel horloge weg aangezien ik recent een nieuw heb gekocht. De nieuwprijs is 199,00EUR en ik heb het aangekocht op 26/10/2013 dus het is nog minder dan een jaar oud. Het kasticket is aanwezig, het boekje en doosje van Diesel ook. Enkel een klein krasje boven "Diesel" en de bandjes tonen tekenen van gebruikt te zijn. Enkel afhalen in Gent of regio Wetteren.
Bieden vanaf 85EUR.
Meeneem = 100EUR.
foto's:
http://puu.sh/a6vX0/2eb267008f.jpg
http://puu.sh/a6vXG/cbf07e82fd.jpg
http://puu.sh/a6vZu/c719a246da.jpg
http://puu.sh/a6w1t/a886e59d7f.jpg
Deze aanbieding staat ook op 2dehands dus ik behoud alle rechten... *bla bla bla*
Bieden vanaf 85EUR.
Meeneem = 100EUR.
foto's:
http://puu.sh/a6vX0/2eb267008f.jpg
http://puu.sh/a6vXG/cbf07e82fd.jpg
http://puu.sh/a6vZu/c719a246da.jpg
http://puu.sh/a6w1t/a886e59d7f.jpg
Deze aanbieding staat ook op 2dehands dus ik behoud alle rechten... *bla bla bla*

