keulen
Legacy Member
Slechts 1000 van gemaakt, nummer 574!
Deze wordt gewoon niet meer gebruikt en ik zou graag van het bedrag motorkleding willen kopen. Ruilen mag, als je bonnen of iets hebt. Tegen een andere gitaar ruilen is geen optie!
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.n...03699812_o.jpg
https://scontent-a-lhr.xx.fbcdn.net/...36163729_o.jpg
https://scontent-b-lhr.xx.fbcdn.net/...47696220_o.jpg
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.n...28719398_o.jpg
Gekocht bij jacky claes in genk.
Richtprijs low-mid xxx
Deze wordt gewoon niet meer gebruikt en ik zou graag van het bedrag motorkleding willen kopen. Ruilen mag, als je bonnen of iets hebt. Tegen een andere gitaar ruilen is geen optie!
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.n...03699812_o.jpg
https://scontent-a-lhr.xx.fbcdn.net/...36163729_o.jpg
https://scontent-b-lhr.xx.fbcdn.net/...47696220_o.jpg
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.n...28719398_o.jpg
Gekocht bij jacky claes in genk.
Richtprijs low-mid xxx