Vinid12
Legacy Member
Hallo,
hierbij verkoop ik mijn fiets, ik heb deze fiets niet meer nodig omdat ik een andere fiets heb aangeschaft.
Deze fiets is in goede staat, moet wel even melden dat het bagagerekje eraf moet omdat ik het op mijn nieuwe fiets ga plaatsen.
U kunt hem afhalen te Mortsel, indien u geïnteresseerd bent om deze fiets te komen ophalen maak ik gerust een afspraak met u.
Bieden vanaf 50,00 EUR.
Ik sluit deze post af op 12 januari 2015.
Mvg
Vincent Herrera
hierbij verkoop ik mijn fiets, ik heb deze fiets niet meer nodig omdat ik een andere fiets heb aangeschaft.
Deze fiets is in goede staat, moet wel even melden dat het bagagerekje eraf moet omdat ik het op mijn nieuwe fiets ga plaatsen.
U kunt hem afhalen te Mortsel, indien u geïnteresseerd bent om deze fiets te komen ophalen maak ik gerust een afspraak met u.
Bieden vanaf 50,00 EUR.
Ik sluit deze post af op 12 januari 2015.
Mvg
Vincent Herrera