Archief - Food-and-drinks voucher Pukkelpop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Guillaume001

Legacy Member
Te koop aangezien ik dit jaar niet naar Pukkelpop ga: 20 drank- en eetbonnen
Voucher wordt doorgemaild na betaling.

Minimumprijs = €35
Meeneemprijs = €40

Waarde van de voucher: 50 euro

Guillaume001

Legacy Member
Bod genoteerd. Afsluiten doen we zaterdagavond 20.00 (sniperregel van 1 uur)

Wnns

Legacy Member
Zijn die drankvouchers niet op naam? (net zoals de tickets) Zoniet heb ik wel interesse

Guillaume001

Legacy Member
Wnns zei:
Zijn die drankvouchers niet op naam? (net zoals de tickets) Zoniet heb ik wel interesse

Er staat nergens vermeld dat dit zo is. Vele drankvouchers worden dan ook verkocht itt tickets waar dit wel op vermeld is.

Guillaume001

Legacy Member
Wnns zei:
Zijn die drankvouchers niet op naam? (net zoals de tickets) Zoniet heb ik wel interesse

Hmm ik weet niet of je dit nog op tijd ziet. Het is bijna 20u. Ik heb geen idee of dit ook als sniper geldig is.

Wnns

Legacy Member
Ik heb mijn 9lives niet meer kunnen checken :/ Ik veronderstel dat de drankbonnen naar HighContrast gaan, wat me meer dan logisch lijkt :)

Guillaume001

Legacy Member
Wnns zei:
Ik heb mijn 9lives niet meer kunnen checken :/ Ik veronderstel dat de drankbonnen naar HighContrast gaan, wat me meer dan logisch lijkt :)

Inderdaad ik heb HighContrast gisterenavond gecontacteerd. Ik wacht wel nog op een antwoord.

HighContrast

Legacy Member
Sorry was dit weekend niet thuis. Heb nog wel degelijk interesse in de voucher. Deze zijn trouwens onderling verkoopbaar, ook al staat er een naam op :-)

Guillaume001

Legacy Member
HighContrast zei:
Sorry was dit weekend niet thuis. Heb nog wel degelijk interesse in de voucher. Deze zijn trouwens onderling verkoopbaar, ook al staat er een naam op :-)

Een dikke week na verkoop heeft HighContrast nog steeds geen overschrijving gedaan. Indien dit niet eerstdaags gebeurt, gaan de vouchers opnieuw in verkoop.

Guillaume001

Legacy Member
Musk zei:
moest hij niks meer laten weten, ik geef je wel €35 :)

Na mijn bericht gisteren is alles nu heel vlot afgehandeld en mag dit topic dus ook gesloten worden.
Helaas Musk zul je naar andere tickets moeten zoeken, veel succes ermee!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan