MJ!
Legacy Member
Ik heb hier een waardebon liggen voor Game Mania ter waarde van €74,10. Ik ben niet direct van plan een aankoop te doen daar dus bij deze een oproep naar gamers die enkele aankopen plannen. €70 and it's yours. Geldig tot augustus 2015 in ieder filiaal in België.
Ik woon in Rumst, als je in de buurt woont wil ik gerust even langsrijden om de bon te overhandigen. Altijd leuker om op die manier te handelen.
Ik woon in Rumst, als je in de buurt woont wil ik gerust even langsrijden om de bon te overhandigen. Altijd leuker om op die manier te handelen.