-Draco-
Legacy Member
Ik verkoop mijn reserve Scooterken. Ik rij er nooit mee, heb liever mijn Aprilia 
Staan 1589 kilometers op de teller, en aan de foto's kan je zien dat hij in absolute nieuwstaat verkeert.
De Topcase wordt er wel afgehaald omdat de sleutel verloren is gegaan door een auto accident.
Deze is in schitterende staat, frame blinkt nog als een spiegel!
Met een toolkitje onder het zadel en een reserve bougie aanwezig.
Gelijkvormigheidsattest, onderhoudsboekje en handleiding aanwezig.
Zulke brommers kan je nog nieuw kopen, en dat kost rond de 900€ (ben de site vergeten)
Dus een bod van 200€ is belachelijk.
Doe maar een bod en we zien wel.
Perfect onderhouden, niet aan geprutst.
Doet tussen de 45-50km/h
Er staan splinternieuwe banden op.
Dimlicht, Grootlicht, pinkers, claxon...
Is een De Luxe uitvoering.
Pic van de kilometerteller
Pic totaal
Pic totaal 2
Pic vooraanzicht + banden
Levering kan eventueel voor gezorgd worden.
Afhalen mogelijk in:
-Mechelen (ergens afspreken)
-Willebroek (bij mij thuis)
-Antwerpen 2020 (Bij mijn vader)

Staan 1589 kilometers op de teller, en aan de foto's kan je zien dat hij in absolute nieuwstaat verkeert.
De Topcase wordt er wel afgehaald omdat de sleutel verloren is gegaan door een auto accident.
Deze is in schitterende staat, frame blinkt nog als een spiegel!
Met een toolkitje onder het zadel en een reserve bougie aanwezig.
Gelijkvormigheidsattest, onderhoudsboekje en handleiding aanwezig.
Zulke brommers kan je nog nieuw kopen, en dat kost rond de 900€ (ben de site vergeten)
Dus een bod van 200€ is belachelijk.
Doe maar een bod en we zien wel.
Perfect onderhouden, niet aan geprutst.
Doet tussen de 45-50km/h
Er staan splinternieuwe banden op.
Dimlicht, Grootlicht, pinkers, claxon...
Is een De Luxe uitvoering.
Pic van de kilometerteller
Pic totaal
Pic totaal 2
Pic vooraanzicht + banden
Levering kan eventueel voor gezorgd worden.
Afhalen mogelijk in:
-Mechelen (ergens afspreken)
-Willebroek (bij mij thuis)
-Antwerpen 2020 (Bij mijn vader)