Archief - Garelli Brommer/Scooter Klasse B in Nieuwstaat

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-Draco-

Legacy Member
Ik verkoop mijn reserve Scooterken. Ik rij er nooit mee, heb liever mijn Aprilia :)

Staan 1589 kilometers op de teller, en aan de foto's kan je zien dat hij in absolute nieuwstaat verkeert.

De Topcase wordt er wel afgehaald omdat de sleutel verloren is gegaan door een auto accident.

Deze is in schitterende staat, frame blinkt nog als een spiegel!
Met een toolkitje onder het zadel en een reserve bougie aanwezig.

Gelijkvormigheidsattest, onderhoudsboekje en handleiding aanwezig.

Zulke brommers kan je nog nieuw kopen, en dat kost rond de 900€ (ben de site vergeten)

Dus een bod van 200€ is belachelijk.


Doe maar een bod en we zien wel.
Perfect onderhouden, niet aan geprutst.
Doet tussen de 45-50km/h
Er staan splinternieuwe banden op.
Dimlicht, Grootlicht, pinkers, claxon...

Is een De Luxe uitvoering.

Pic van de kilometerteller
Pic totaal
Pic totaal 2
Pic vooraanzicht + banden

Levering kan eventueel voor gezorgd worden.
Afhalen mogelijk in:
-Mechelen (ergens afspreken)
-Willebroek (bij mij thuis)
-Antwerpen 2020 (Bij mijn vader)

gamer505

Legacy Member
nu niet om iets fout te zeggen maar, ik denk niet dat je er meer al max 350 van gaat krijgen ?
bijv : wallaroo koop je nieuw voor 799 € in de honda winkel
maar bon , je kan het altijd proberen eh :)
grdz

-Draco-

Legacy Member
Op het gelijkvormigheidsattest staat 1988, maar deze is slechts in gebruikgenomen (1e inschrijving) in 2001.
Sindsdien dus amper gebruikt.

Voor 350-400 ben ik al akkoord hoor... :)

Mythn

Legacy Member
Misschien geïnterreseerd, zal straks of morgen nog zien of ik bodje ga plaatsen of niet, wat is de minimuum en meeneemprijs? Good luck verder nog.

-Draco-

Legacy Member
Hmm...

Laten we zeggen minimumprijs 350€
Richtprijs 400€
Meeneemprijs 425€

Je zal denken voor 400€ heb je iets beters, maar mispak je daar niet aan.
Deze is echt gewoonweg nieuwstaat, 1589km's, das niks voor een scooter...
In deze staat vindt je niets voor 400€, ik heb mijn vorige scooter 600€ betaald en daar schol vanalles aan. Het enige dat je kan zeggen zijn de looks maar ja, het blinkt nog gelijk een spiegelke en het is echt wel een charmant dingske :)

-Draco-

Legacy Member
Ok, prijsverlaging...

minimum én meeneemprijs: 350€!!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan