Archief - Garmin Forerunner 110 - Hartslagmeter - Alles erbij

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Compact93

Legacy Member
Ik verkoop mijn Garmin Forerunner 110 inclusief alles wat er bijhoort: hartslagmeter en de oplader. Het gaat om de donkergrijs/rode versie!
Heb deze een jaar of 3 geleden gekocht bij Vandenborre, er zit dus sowieso geen garantie meer op. Ik kan het factuur wel nog even zoeken als je dat graag erbij wil!

Het horloge zelf is voorzien van een ingebouwde gps, zodanig dat je nadien je route kan uploaden. Tijdens het sporten kan je de snelheid/km, de tijd en andere nuttige zaken zien.
Meer informatie over het horloge vind je hier!

Ik heb het voornamelijk gebruikt om te gaan lopen, maar werkt evengoed bij het mountainbiken. Met de batterij doe ik zelf één week, waar ik minstens 3x per week 5km ga lopen. Heb ze de laatste tijd nog nauwelijks gebruikt, wegens een operatie.. Het bandje en het scherm zijn nog in perfecte staat!
Aangezien ik een Apple-man ben, gaat deze dus weg om een Apple Watch in de plaats te kopen.. anders ging deze nooit de deur uit :)


Deze kost nieuw nu 199 euro (bij Garmin zelf), hij is ook goedkoper te vinden dacht ik!
Bieden vanaf: 50 euro
Meeneemprijs: 100 euro
Prijzen zijn exclusief verzending!


Je kan het toestel komen afhalen in Wilsele, ik wil het ook opsturen uiteraard. Kan getest worden bij afhalen! Bij verzending = kosten voor de koper.


Indien je graag foto's wenst van dit horloge, stuur gerust een PM!
Het horloge wordt ook aangeboden op andere websites (2ehands, kapaza, facebook)

Compact93

Legacy Member
Dat is genoteerd Sentor, ik antwoord ook meteen op je PM voor foto's! :)

Compact93

Legacy Member
Jawel, de hartslagmeter is met Ant+


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Compact93

Legacy Member
Genoteerd vrukkus!

@Sentor: Ik zal het voor de andere mensen ook kort uitleggen, althans als ik het juist weet:
Er zijn 2 soorten (of meer?) hartslagmeters op de markt, de ene maken gebruik van Bluetooth (voor smartphones, ..) en de andere maken gebruik van Ant+, volgens mij is Ant+ iets uitgebreider en nauwkeuriger. Heb gelezen dat er maar bepaalde merken, waaronder Garmin, gebruik maken van Ant+.
Als mensen hier meer over weten, vul gerust aan :) of als mijn uitleg niet klopt, laat het me gerust weten!

vrukkus

Legacy Member
Ik ga mijn bod intrekken heb ondertussen een andere gevonden, sorry

Compact93

Legacy Member
Oké geen probleem. Ik wou gisteren al reageren, maar het forum was niet bereikbaar!

Heb inmiddels een bod van 60 euro via 2de hands ontvangen! Ik sluit vanavond om 18u af!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Compact93

Legacy Member
Aangezien vrukkus heeft afgezegd, en de persoon via 2e hands reeds een andere heeft gevonden, neem ik contact op met Sentor!

Compact93

Legacy Member
Sentor, ik heb inmiddels je betaling ontvangen, maar voor Kiala heb ik nog enkele gegevens van je nodig.

Ik heb je al via het forum en via mail gecontacteerd, maar ik krijg geen reactie van je? Hopelijk krijg je hiervan een melding?

Anders verstuur ik het donderdag met bPost, daarvoor heb ik geen andere gegevens nodig!


Groeten
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan