Compact93
Legacy Member
Ik verkoop mijn Garmin Forerunner 110 inclusief alles wat er bijhoort: hartslagmeter en de oplader. Het gaat om de donkergrijs/rode versie!
Heb deze een jaar of 3 geleden gekocht bij Vandenborre, er zit dus sowieso geen garantie meer op. Ik kan het factuur wel nog even zoeken als je dat graag erbij wil!
Het horloge zelf is voorzien van een ingebouwde gps, zodanig dat je nadien je route kan uploaden. Tijdens het sporten kan je de snelheid/km, de tijd en andere nuttige zaken zien.
Meer informatie over het horloge vind je hier!
Ik heb het voornamelijk gebruikt om te gaan lopen, maar werkt evengoed bij het mountainbiken. Met de batterij doe ik zelf één week, waar ik minstens 3x per week 5km ga lopen. Heb ze de laatste tijd nog nauwelijks gebruikt, wegens een operatie.. Het bandje en het scherm zijn nog in perfecte staat!
Aangezien ik een Apple-man ben, gaat deze dus weg om een Apple Watch in de plaats te kopen.. anders ging deze nooit de deur uit
Deze kost nieuw nu 199 euro (bij Garmin zelf), hij is ook goedkoper te vinden dacht ik!
Bieden vanaf: 50 euro
Meeneemprijs: 100 euro
Prijzen zijn exclusief verzending!
Je kan het toestel komen afhalen in Wilsele, ik wil het ook opsturen uiteraard. Kan getest worden bij afhalen! Bij verzending = kosten voor de koper.
Indien je graag foto's wenst van dit horloge, stuur gerust een PM!
Het horloge wordt ook aangeboden op andere websites (2ehands, kapaza, facebook)
Heb deze een jaar of 3 geleden gekocht bij Vandenborre, er zit dus sowieso geen garantie meer op. Ik kan het factuur wel nog even zoeken als je dat graag erbij wil!
Het horloge zelf is voorzien van een ingebouwde gps, zodanig dat je nadien je route kan uploaden. Tijdens het sporten kan je de snelheid/km, de tijd en andere nuttige zaken zien.
Meer informatie over het horloge vind je hier!
Ik heb het voornamelijk gebruikt om te gaan lopen, maar werkt evengoed bij het mountainbiken. Met de batterij doe ik zelf één week, waar ik minstens 3x per week 5km ga lopen. Heb ze de laatste tijd nog nauwelijks gebruikt, wegens een operatie.. Het bandje en het scherm zijn nog in perfecte staat!
Aangezien ik een Apple-man ben, gaat deze dus weg om een Apple Watch in de plaats te kopen.. anders ging deze nooit de deur uit

Deze kost nieuw nu 199 euro (bij Garmin zelf), hij is ook goedkoper te vinden dacht ik!
Bieden vanaf: 50 euro
Meeneemprijs: 100 euro
Prijzen zijn exclusief verzending!
Je kan het toestel komen afhalen in Wilsele, ik wil het ook opsturen uiteraard. Kan getest worden bij afhalen! Bij verzending = kosten voor de koper.
Indien je graag foto's wenst van dit horloge, stuur gerust een PM!
Het horloge wordt ook aangeboden op andere websites (2ehands, kapaza, facebook)