hey, had schoene gekocht in de fish and chips maar dan toch maar gaan ruile tegen een bon omdat ze te klein waren (dom)
dus wil nu deze geschenkbon ruile tege harde cash

zit in mooie verpakking (roos) en de bon zelf is ook wel grappig
geldig tot 16-10-08