Diablo01
Legacy Member
Fender Deluxe, ash body.
met s1-switch.
Ziet eruit als nieuw, Kostte nieuw 1550, en mag weg voor 1000!
Het is juist dezelfde gitaar als kristofer dahl gebruikt op freelicks.
check de internetpagina.
http://www2.guitarmasterclass.net/solo-guitar/fusion-lesson/
ohja je krijgt er ook een fender case bij . met alles erbij wat erbij zat.
nog 300 euro erbij krijg je nog een marshall versterker van 100 watt erbij.
marshall mg100dfx om juist te zijn. alles is gelijk nieuw.
met s1-switch.
Ziet eruit als nieuw, Kostte nieuw 1550, en mag weg voor 1000!
Het is juist dezelfde gitaar als kristofer dahl gebruikt op freelicks.
check de internetpagina.
http://www2.guitarmasterclass.net/solo-guitar/fusion-lesson/
ohja je krijgt er ook een fender case bij . met alles erbij wat erbij zat.
nog 300 euro erbij krijg je nog een marshall versterker van 100 watt erbij.
marshall mg100dfx om juist te zijn. alles is gelijk nieuw.