Crovax
Legacy Member
Hoi,
wegens stopzetting hobby door tijdsgebrek, verkoop ik mijn meer dan complete gitaar set welke in volledige nieuwstaat verkeerd. Even gebruikt tijdens de les en erna, maar staat al een dik jaar in de kamer mooi te wezen. Alles aangekocht eind 2012 bij music store
- versterker VT50FX Combo (Behringer: VIRTUBE VT50FX)
- Gitaar Fender Squier Standard FAT Strat HSS RW Black (+ bag + lock)
- Boss OS-2 Overdrive
- PolyTune
- Boss DR-3 Rythm
- BCB-30 pedal board
- Music store staander
Alle facturen zijn nog voorhanden
Kan getest worden en had graag voor het geheel 400-500€ gehad of een degelijk bod.Ideaal setje voor de beginner die graag electrisch wil gaan spelen. Staat ook elders te koop.
wegens stopzetting hobby door tijdsgebrek, verkoop ik mijn meer dan complete gitaar set welke in volledige nieuwstaat verkeerd. Even gebruikt tijdens de les en erna, maar staat al een dik jaar in de kamer mooi te wezen. Alles aangekocht eind 2012 bij music store
- versterker VT50FX Combo (Behringer: VIRTUBE VT50FX)
- Gitaar Fender Squier Standard FAT Strat HSS RW Black (+ bag + lock)
- Boss OS-2 Overdrive
- PolyTune
- Boss DR-3 Rythm
- BCB-30 pedal board
- Music store staander
Alle facturen zijn nog voorhanden
Kan getest worden en had graag voor het geheel 400-500€ gehad of een degelijk bod.Ideaal setje voor de beginner die graag electrisch wil gaan spelen. Staat ook elders te koop.