silentreverie
Legacy Member
Ik verkoop mijn gitaar (+staander) en versterker, beide werken perfect.
Deze twee zijn nauwelijks gebruikt geweest, ik heb ze 6 jaar geleden samen gekocht voor 600€.
De gitaar is een Stratocaster van Cool, de versterker een Line 6 Spider II 15 Watt.
Aan de versterker is geen enkele schade, aan de gitaar zie je juist hier en daar héél lichte krasjes, als je van dicht kijkt. De snaren moeten ook vervangen worden, ik dacht dat dit hooguit 10€ is voor een pakje.
Voor alles samen zou ik graag nog een kleine 200€ krijgen, gezien de erg goede staat en het feit dat ze nauwelijks gebruikt zijn.
Foto :
http://i61.tinypic.com/2uzzg1v.jpg
Deze twee zijn nauwelijks gebruikt geweest, ik heb ze 6 jaar geleden samen gekocht voor 600€.
De gitaar is een Stratocaster van Cool, de versterker een Line 6 Spider II 15 Watt.
Aan de versterker is geen enkele schade, aan de gitaar zie je juist hier en daar héél lichte krasjes, als je van dicht kijkt. De snaren moeten ook vervangen worden, ik dacht dat dit hooguit 10€ is voor een pakje.
Voor alles samen zou ik graag nog een kleine 200€ krijgen, gezien de erg goede staat en het feit dat ze nauwelijks gebruikt zijn.
Foto :
http://i61.tinypic.com/2uzzg1v.jpg