snot
Legacy Member
De GS6 van Roland doet versterkers na, je kan je hoofdtelefoon gebruiken of het zelfs aan uw stereo-installatie aansluiten,
daardoor krijg je een groot geluid zonder veel decibels (de buren zullen u dankbaar zijn).
Delay, chorus reverbs noisegate humcanceler, handleiding alsook nog footcontroler FC100MK2, EV-5.
Nooit buiten huis geweest, eerste gebruiker en in PRIMA STAAT !.
FOTO_1
FOTO_2
FOTO_3
FOTO_4
minimum 75euro
EXCLUSIEF BIEDEN AUB
staat ook op andere fora
daardoor krijg je een groot geluid zonder veel decibels (de buren zullen u dankbaar zijn).
Delay, chorus reverbs noisegate humcanceler, handleiding alsook nog footcontroler FC100MK2, EV-5.
Nooit buiten huis geweest, eerste gebruiker en in PRIMA STAAT !.
FOTO_1
FOTO_2
FOTO_3
FOTO_4
minimum 75euro
EXCLUSIEF BIEDEN AUB
staat ook op andere fora